سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد عایق صوتی حرارتی دیوار در صنعت ساختمانی

نظر

کاربرد عایق صوتی حرارتی دیوار در صنعت ساختمانی : از مسائل دنیای مدرن و شهرهای بزرگ، آلودگی صوتی شدید است. از این رو به ویژه در مواردی که این آلودگی‌های صوتی ممکن است مزاحم و مخرب باشد، استفاده از روش‌هایی برای کاهش نویز و اختلالات صوتی ضروری به نظر می‌رسد. یکی از این روش‌های عایق‌کاری صوتی است. از عایق‌کاری صوتی در موارد زیادی نظیر کارخانجات، منازل مسکونی، استودیوهای ضبط صدا و سایر موارد می‌توان استفاده نمود.

کاربرد عایق صوتی حرارتی دیوار در صنعت ساختمانی

برای انتخاب عایق صوتی حرارتی دیوار موارد زیر دارای اهمیت می باشد. عایق حرارتی انتخابی شما باید با توجه به محل مورد نظر شما به گونه ای باشد که کارایی لازم را داشته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی حرارتی عایق صوتی حرارتی, عایق صوتی دیوار

عایق صوتی دیوار و جاذب صدا در محل های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • در ساختمان ها جهت عایق چاله آسانسور و عایق صدا دیوار و سقف و کف
  • داخل موتور خودرو جهت جلوگیرب از نفوذ صدتی موتور به داخل خودرو
  • استودیو های ضبط صدا ، موسیقی و فیلم برداری
  • سالن های تئاتر و کنسرت
  • بیمارستان ها، مراکز بهداشت و درمان و آسایشگاه ها
  • سقف و دیوار اتاق منازل و اماکن اداری جهت جلوگیری از نفوذ صدای اطراف
  • اتاق های کامپیوتر، اتاقک ماشین آلات و دفاتر
  • کارخانجات و کارگاه های تولیدی و صنعتی و در مجاورت کمپرسور و موتور ماشین آلات صنعتی و موتورخانه
  • استفاده در منازل جهت جلوگیری از نفوذ صدای بیرون یا خروج صدای حیوانات خانگی

خصوصیات مهمی که در انتخاب مواد عایق باید مد نظر قرار گیرد عبارتند از :

مقاومت حرارتی، مقاومت صوتی و جاذب صدا، قابلیت احتراق، درجه سمیت، مقاومت فشاری، چروک خوردگی، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش، مقاومت در برابر قارچ و میکروب، ضریب انبساط و انقباض، خنثی بودن از نظر شیمیایی (به منظور جلوگیری ازآسیب رساندن به فلزات اطراف)، خاصیت مویینگی و چگالی. انواع عایق ها به اشکال مختلف صفحه ای، تخته ای، آجری، ورقه ای و نواری به بازار عرضه می گردند. امروزه معمولا برای عایق کاری حرارتی صوتی از عایق های آکوستیک استفاده می شود که به صورت فوم های پلی یورتان هستند. این عایق ها نسبت به سایر عایق ها دارای خاصیت جذب صدای بیشتری هستند که در نتیجه این امکان را فراهم می آورند تا بتوان با بهره گیری از آن آرامش را برای تمام اعضای خانواده به ارمغان آورد. از مزیت های بسیار مطلوبی که عایق های صوتی دیوار ساختمان از آن برخوردار هستند، آن است که این عایق ها را می توان پس از ساخت دیوار نیز نصب نمود و از ویژگی های آن بهره مند شد.